Alla inlägg den 24 maj 2015

Av Louise - 24 maj 2015 21:38

 

Idag har vi vart på 1-årskalas till kompisen Felicia i Uddevalla. Det har vart så roligt då Ella har babblat hej vilt med allt o alla o det är så roligt haha 😆 hon är så go när hon har dom dagarna fast tycker ändå hon är gland nästan jämnt nu.😍 Felicia hade verkligen ett jättefint kalas o tårtan va otroligt fin och cakepoppsen som det bjöds på, gudomliga👌 hihi

Efter att ha vart med mamma på torp en stund o sen kalas i 4h slocknade Ella direkt på hemvägen och när vi kom hem fick hon välling o sen somnade i sängen lika fort.. Hon va så trött efter så mycket intryck o grejer 😄  Nu är det egentid med mannen som jag bara älskar.. ❤️ 


Imorn ska jag till The Phonehouse o låsa upp Anders IPhone 5 då min trogne Samsung lagt av helt.. Gallt vad beroende man är av sin mobil samtidigt som det har vart lite skönt utan! 😁 


Natti natti! Puss & Kram/ L 💋

Presentation


Louise - 25 år & Mamma till vår älskade dotter Ella. Träningsgalen och jobbar på att få tillbaka drömkroppen, Bor med min blivande man i vårt paradis på landet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards