Alla inlägg under augusti 2014

Av Louise - 28 augusti 2014 20:10

Det har varit väldigt dålig uppdatering här men våran dröm gick ju i uppfyllelse o fick köpt vårt hus tillslut så det har varit väldigt mycket kring det, sålt vår lägenhet o skrivit på massa papper. Sen är det så mycket som ska sägas upp o fixas.. Är ju inte bara att sälja en lägenhet o köpa hus liksom! Haha 😁 


I måndags var vi även på "Barnmorskekroppen"  o skulle göra ett tul (tillväxtultraljud) som vi valt själva, just för att se så hon följer sin kurva o mår fint i mammas mage 💋 Har ju fått mycket kommentarer om min mage o då som förstföderska funderar man ju lite.. Men hon kan inte bli mer än perfekt. Följer kurvan super, vägde som hon skulle enligt den vecka jag va i, 2100g ❤️ Om 4 veckor är hon färdigbakad o får då gärna komma närsomhelst, men helst efter flytten som blev av mkt tidigare än beräknat, 26e sep! Wohoooo vi har så mycket att se fram emot denna höst.. Helt jävla underbart! 


Ikväll var vi första gången på föräldrautbildningen o det va kul! Nu är jag rätt påläst sen innan o så men det är alltid kul o få svar på en del frågor o  faktiskt få info om allt som händer i alla skeden osv..  o längtar faktiskt efter förlossningen nu.. Är inte ett dugg nervös el liknande, tycker det ska bli så spännande o underbart på alla sätt o vis 💞👪 


Imorgon vankas det ännu mer packning, en sväng till IKEA o kika på grejer till huset, åka o beställa tapet o färg, förtidsrösta o massa annat! Hihi.. På lördag kommer svärföräldrarna o svåger m fru på kräftskiva till oss, MUMS 😍 Ska bli mysigt!


Ha en fin kväll alla😘 / Louise 

Av Louise - 11 augusti 2014 17:56

Hej Bloggen! 😊

Det har varit väldigt dålig uppdatering det sista men har haft så mycket o göra, mycket i mina tankar..

Vi har fyllt år, vart i Kolmården o planerat en del för "framtiden" ❤️ O om allt går som planerat går vår dröm i uppfyllelse💞 


Jag har även skaffat mig en bloppis på instagram där jag lägger ut lite blandat på kläder, smycken, skor, accessoarer o lite herrkläder för att se om intresset finns för er att lägga ett bud el två 😉 haha 


Nu går vi in i v.32 på onsdag o nu börjar verkligen nedräkningen.. Vi längtar något kopiöst mycket efter vår lilla tjej! ❤️ Om 6-8 veckor kan faktiskt allt starta😍 Har ju kollat lite på förlossningsvideos, läst andras berättelser osv.. O jag är inte rädd eller nervös för fem öre. Jag tänker bilda mig en egen uppfattning kring min egna förlossning o inte stirra mig blind på andras versioner vad dom tycker o tänker o det tog si o så lång tid osv... Allas förlossningar är olika o man kan inte mäta sig med någon annan, så är det 😊 

BB väskan är iallafall packad o klar, det enda som fattas nu är babyskyddet till bilen sen är allt på plats! Spjälsängen ska även flyttas in i vårt rum också men väntar några veckor till. 😊 


Ha en fin kväll! /Louise 🌸

Presentation


Louise - 25 år & Mamma till vår älskade dotter Ella. Träningsgalen och jobbar på att få tillbaka drömkroppen, Bor med min blivande man i vårt paradis på landet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards