Alla inlägg den 18 maj 2015

Av Louise - 18 maj 2015 20:37

 

                                                 💖 Mina två älskade hjärtan 💖


Det bästa som har hänt mig var den dagen jag träffade den här mannen för 3 årsedan. Jag föll pladask direkt han klev ur  sin fina Opel  o trodde då rakt inte att han skulle falla för en tjej som mig. 🙈😆  Ända sedan den dagen har vi vart oskiljbara. Vi är så lika på många sätt o vi kan varandra utan o innan, helt sjukt ibland haha känns som ett gammalt gift par! 😁 Men så mycket skratt, tårar, kärlek, glädje.. Love it!

O Ni vet det där pirret i magen man får när man ser den man älskar, lite som fjärilar i magen, så känner jag varje dag när jag ser Honom. En förälskelse som inte går att beskriva, han gör mig knäsvag o lite blyg ibland. Mina känslor o kärlek till honom svämmar över o kan inte förklara i ord hur mycket jag älskar honom. 

Du gör mig till världens lyckligaste tjej, du gör mig hel o får mig att må så in i helvete bra! 💏

Föralltid vi. 


Denna bild säger mer än tusen ord, min älskade lilla dotter som jag skapat tillsammans med den där mannen, ofattbart!❤️ Älskar er så mycket, njuter varje minut utav er vid min sida. meningen med livet! 


Puss & kram/ L 💋

Presentation


Louise - 25 år & Mamma till vår älskade dotter Ella. Träningsgalen och jobbar på att få tillbaka drömkroppen, Bor med min blivande man i vårt paradis på landet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards