Direktlänk till inlägg 17 april 2015

Äntligen Fredag! 🌸

Av Louise - 17 april 2015 08:41

Godmorgon på er! 🌸

Här gjorde vi morgon kl.06 o jag tog morgonturen med yamba i morgonsolen, så underbart när det är så ljust o skönt på mornarna nu. Man blir så pigg o glad 😃 

Anders är hemma från jobbet idag med, stackars min älskling som fått sån extrem förkylning med feber o rethosta, låter som att han ska hosta ut lungorna på nätterna, tur Bisolvon hjälper lite 😘 

Kl.10 är det dags för bilsäkerhets utbildning på BVC för mig o Ellis o det ska bli mycket intressant faktiskt om vad som gäller med barnstolar osv. Senare i eftermiddag kommer pappa ner o hjälper oss att borra hål i berget så vi kan  få ner resten stolpar till staketet som ska byggas nästa helg 😃 kommer bli sååå bra o skönt  när det är klart, slippa ha yamba i långlinga o inte samma koll på hundarna som innan då det kan springa fritt och även när Ella blir större o kan gå så kan hon inte springa ut i vägen. 👍🏻


Fredag är absolut den bästa dagen på hela veckan tycker jag, trots att man är mammaledig så är det ändå så mysigt med fredag, speciellt! 😉

Ikväll är det ju både Let's Dance och Ack Värmland, love It! 

Hoppas ni får en lika varm o solig fredag som oss. 

Puss o kram på er /L 💋



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 18 juli 2015 22:07


                  Godkväll! 💖 Det va ett tagsen jag uppdaterade något men blir tyvärr så när det finns att göra hela tiden, vilket jag älskar! 😊 Ella började krypa för lite drygt 2 veckor sedan o sedan dess är...

Av Louise - 24 maj 2015 21:38


  Idag har vi vart på 1-årskalas till kompisen Felicia i Uddevalla. Det har vart så roligt då Ella har babblat hej vilt med allt o alla o det är så roligt haha 😆 hon är så go när hon har dom dagarna fast tycker ändå hon är gland nästan jäm...

Av Louise - 21 maj 2015 12:43

Imorse åkte jag o Ella o stor handlade inför helgen o nästa vecka, så himla skönt o vara där tidigt på morgonen när ingen annan är där O sen blev det systemet!  Nu sover ella efter lunchen  o jag har hunnit gymma lite o sitter nu ute med mina 2 fyr...

Av Louise - 18 maj 2015 20:37


                                                   💖 Mina två älskade hjärtan 💖   Det bästa som har hänt mig var den dagen jag träffade den här mannen för 3 årsedan. Jag föll pladask direkt han klev ur  sin fina Opel  o trodde ...

Av Louise - 17 maj 2015 17:14

                                                                                                                                                                                                                Allt för dålig uppdatering då jag in...

Presentation


Louise - 25 år & Mamma till vår älskade dotter Ella. Träningsgalen och jobbar på att få tillbaka drömkroppen, Bor med min blivande man i vårt paradis på landet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards