Direktlänk till inlägg 8 maj 2015

Det bästa som finns ❤️

Av Louise - 8 maj 2015 22:10

 


Världens bästa morgonmys med min lilla nakenfis, finns bannemig inget som slår att ha sin lilla tjej brevid sig på morgonen o har full diskussion med en.. 😍 den munnen går i ett! Så roligt med alla ljud hon gör.. Haha man kan undra vad hon säger egentligen. 


På förmiddagen blev det en promenad runt Kungälvs fästning o lite miljöträning för lille Ajz, gick fint men blåste nått såpass. Sen gjorde sig mannen redo för jobb. 

Idag var första gången som jag inte har ammat på ett dygn lite mer, Ella verkar tycka maten är  mer spännande o fått smak på det nu och det är ju jättebra. Mammas mat har fått godkänt o det känns skönt för mig, blir dyrt i längden o köpa allt färdigt hela tiden. Jag vill ju prova mig fram o se vad hon tycker om 😃 något hon älskar är Mariekex o smörgåsrån.. Haha så söt hon är.. Slänger små bitar på golvet o böjer sig ner för o se om Ajz är där o äter upp det haha 😂 


Kvällens avsnitt av Ack Värmland var ju lätt det bästa hittills, jösses vad vi skratta. Störtsköna haha 

Imorgon ska vi bara mysa, inga planer alls. Kan ju hoppas vi får sol så man kan sola nån gång o slippa se ut som ett spöke haha.. 

Hoppas ni alla har/haft en mysig fredag. 

Puss & kram / L 💋

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 18 juli 2015 22:07


                  Godkväll! 💖 Det va ett tagsen jag uppdaterade något men blir tyvärr så när det finns att göra hela tiden, vilket jag älskar! 😊 Ella började krypa för lite drygt 2 veckor sedan o sedan dess är...

Av Louise - 24 maj 2015 21:38


  Idag har vi vart på 1-årskalas till kompisen Felicia i Uddevalla. Det har vart så roligt då Ella har babblat hej vilt med allt o alla o det är så roligt haha 😆 hon är så go när hon har dom dagarna fast tycker ändå hon är gland nästan jäm...

Av Louise - 21 maj 2015 12:43

Imorse åkte jag o Ella o stor handlade inför helgen o nästa vecka, så himla skönt o vara där tidigt på morgonen när ingen annan är där O sen blev det systemet!  Nu sover ella efter lunchen  o jag har hunnit gymma lite o sitter nu ute med mina 2 fyr...

Av Louise - 18 maj 2015 20:37


                                                   💖 Mina två älskade hjärtan 💖   Det bästa som har hänt mig var den dagen jag träffade den här mannen för 3 årsedan. Jag föll pladask direkt han klev ur  sin fina Opel  o trodde ...

Av Louise - 17 maj 2015 17:14

                                                                                                                                                                                                                Allt för dålig uppdatering då jag in...

Presentation


Louise - 25 år & Mamma till vår älskade dotter Ella. Träningsgalen och jobbar på att få tillbaka drömkroppen, Bor med min blivande man i vårt paradis på landet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards