Alla inlägg den 21 maj 2015

Av Louise - 21 maj 2015 12:43

Imorse åkte jag o Ella o stor handlade inför helgen o nästa vecka, så himla skönt o vara där tidigt på morgonen när ingen annan är där O sen blev det systemet! 

Nu sover ella efter lunchen  o jag har hunnit gymma lite o sitter nu ute med mina 2 fyrbenta killar.. 

Får passa på o njuta i solen medans den är framme, verkar ju inte alls bli någon direkt sommar eller värme om man nu jämnför med förra sommaren, då var det ju extremt varmt o jag va höggravid.. Puh!😘


Imorgon är det ju fredag o som ni kanske redan vet älskar jag fredagar, det är ju alltid bra på tv, god middag! O det bästa av allt, mys med min halva 💏🍷 


På söndag ska vi på Ellas kompis Felicias 1års kalas o det ser vi fram emot. Vi har ju tyvärr inte hunnit ses sen i Januari så det ska bli kul o se hur dom reagerar på varandra😄


Hoppas ni får en fin helg allihopa!


Puss & Kram/L💋

Presentation


Louise - 25 år & Mamma till vår älskade dotter Ella. Träningsgalen och jobbar på att få tillbaka drömkroppen, Bor med min blivande man i vårt paradis på landet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards