Direktlänk till inlägg 30 april 2015

Änglavakt ❤️

Av Louise - 30 april 2015 12:36

Igår förmiddag hade vi bestämt oss för att åka till Göteborg för att miljöträna Ajz lite då det är jätteviktigt nu när han är valp. Vi åkte till Lilleby vid havet o gick med honom o koppel en liten sväng, ner till vattnet o såg massa båtar och svanar som han kollade på och sen massa bilar som körde förbi. Sen fick Yamba o Ajz leka av sig lite på en stor äng o vi åt mellis under tiden. 😊 


Påvägen hem var både djur o barn trötta o somnade direkt, skönt! 

När vi passerar trafikljusen ser vi en lastbil komma på vår högersida som kör för rött o  ser lastbilen vara millimeter från att köra in i sidan på oss, mitt emellan mig o Ella.. Jag fick ju panik såklart o fick så otroligt ont i magen utav rädslan. Vilken jävla idiot.. Anders bromsade ändå in då vi hade full koll på lastbilen hela tiden o ändå sket han i o kolla åt vårt håll. Vilken tur att inget hände då hela familjen var med, framför allt inte med Ella eller djuren.. Hellre om jag blivit skadad då fast så känner väl varenda förälder i sånna lägen. 


Änglavakt är rätt ord! 💖😇


Idag är det ett riktigt skitväder o det innebär städardag. Blir ju rätt skitet med ett barn som ska kladda o slänga allt omkring sig och djuren som går in o ut från altan. Och så slipper jag laga mat idag då Älsklingen köper med Grekiskt hem efter jobbet.. Mumma! 😍 


Puss & Kram / L 💋



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 18 juli 2015 22:07


                  Godkväll! 💖 Det va ett tagsen jag uppdaterade något men blir tyvärr så när det finns att göra hela tiden, vilket jag älskar! 😊 Ella började krypa för lite drygt 2 veckor sedan o sedan dess är...

Av Louise - 24 maj 2015 21:38


  Idag har vi vart på 1-årskalas till kompisen Felicia i Uddevalla. Det har vart så roligt då Ella har babblat hej vilt med allt o alla o det är så roligt haha 😆 hon är så go när hon har dom dagarna fast tycker ändå hon är gland nästan jäm...

Av Louise - 21 maj 2015 12:43

Imorse åkte jag o Ella o stor handlade inför helgen o nästa vecka, så himla skönt o vara där tidigt på morgonen när ingen annan är där O sen blev det systemet!  Nu sover ella efter lunchen  o jag har hunnit gymma lite o sitter nu ute med mina 2 fyr...

Av Louise - 18 maj 2015 20:37


                                                   💖 Mina två älskade hjärtan 💖   Det bästa som har hänt mig var den dagen jag träffade den här mannen för 3 årsedan. Jag föll pladask direkt han klev ur  sin fina Opel  o trodde ...

Av Louise - 17 maj 2015 17:14

                                                                                                                                                                                                                Allt för dålig uppdatering då jag in...

Presentation


Louise - 25 år & Mamma till vår älskade dotter Ella. Träningsgalen och jobbar på att få tillbaka drömkroppen, Bor med min blivande man i vårt paradis på landet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards