Alla inlägg den 28 april 2015

Av Louise - 28 april 2015 20:59

 

Imorse hade jag en riktig  mysstund med dom fyrbenta och mitt lilla hjärta medans mannen i huset jobbade. Kl.11 hade jag bokat tid hos frissan - No19 i Alingsås, så anders jobbade fm så jag  kunde komma iväg i tid. 

Hade bestämt mig att slinga o klippa det, vill ju bli ljus igen efter många funderingar då jag älskar det svarta men trött på att färga utväxten hela tiden o det är så fult tycker jag o så tråkigt så nu valde jag detta, perfekt till sommaren med! Kommer ju solblekas också.. så fint! 😄


Det tog 3h hos frissan idag o sån lyx. I "tvättrummet" får man sitta i massagestolar o få helkroppsmassage med ljuvlig musik i bakgrunden samtidigt som hon masserar in ditt hår med olika produkter. 😍 riktigt underbart o så gött.. 

Jag är verkligen så nöjd med dessa frisörer. Ligger på Kungsgatan inne i Alingsås.. 


Det var välbehövt att att få den egentiden, alla mammor måste ha lite egentid ibland o även viktigt för pappan i huset få tid med lill hjärtat, det stärker ju deras band 💓 


Nu är det sängen som gäller.. imorn är det miljöträning för lille Ajz som står på schemat! 


Puss o kram / L 💋




Presentation


Louise - 25 år & Mamma till vår älskade dotter Ella. Träningsgalen och jobbar på att få tillbaka drömkroppen, Bor med min blivande man i vårt paradis på landet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards