Alla inlägg den 22 april 2015

Av Louise - 22 april 2015 18:44

 



Det blev en väldigt lyckad babymassage, eftersom jag alltid masserar Ella med babyoil efter badet är hon ju van med lite massage trots att jag inte har gjort detta innan. Hon är ju lite kittlig under fötterna o vid ljumskarna men det gick bra, hon pladdra på med både Alva o Maja så hon tyckte nog det va gött! 😄 

När vi kom hem ville pappan i huset grilla, han skulle kunna grilla dagligen 🙈 tokstollen! Så jag gjorde egna hamburgare och så hade vi korv som jag tinade upp o gjorde en dundersallad till det. Mums! 


Nu har den lilla damen somnat otroligt gott, hon fick sig ett bad och sen kvällsgröten o somnade därefter väldigt snabbt, så skönt! Hon har aldrig vart jobbig att lägga då vi haft rutin sedan hon va 3 mån typ, så jag passar på att njuta, för det vänder väl haha 😙 


Dags för kvällsturen med yamba sen mys med min älskling framför tvn, har massa bra inspelat!  💏

/ Puss o kram L 💋

Av Louise - 22 april 2015 11:03

  


Godförmiddag alla fina! 🌸 

Vilken underbar morgon, solen lyser o fåglarna kvittrar, jag sitter på baksidan huset (altanen) o njuter i solen medans Ella sover i vagnen o dom fyrbenta njuter på gräsmattan.. för mig är detta livet! Att få ta tillvara på dagarna tillsammans med världens gladaste liten unge, våra fyrbenta och mannen i mitt liv. Att vi tillsammans har skapat allt detta och att vi nu bor i vårt drömhus som vi pratat om ända sedan vi träffades, magiskt! Och att vi har så mycket planer på huset vad vi skall göra med tiden är så roligt. Får ju inte glömma bort mitt efterlängtade giftermål nästa år heller.. Gaaaah kan knappt bärga mig! 🙈 En kvinnas dröm som går i uppfyllelse, att få vara en sagolik prinsessa för en dag och ett minne för livet. 💖 Har hittat världens finaste klänning men frågan är om den går att beställa ens?! Nåväl det är en stund tills dess. 


Idag blir det babymassage o sista BVC besöket tillsammans med mammagruppen, lite trist men Har ju lärt känna vissa väldigt bra o umgås så det är riktigt roligt! 🌸 Sen ska jag bara njuta hemma o mysa med familjen, ta en långpromenad o en glass skadar ju inte! 😉🍦 


Hoppas ni får en fin dag! 

/ Puss o kram L 💋


Presentation


Louise - 25 år & Mamma till vår älskade dotter Ella. Träningsgalen och jobbar på att få tillbaka drömkroppen, Bor med min blivande man i vårt paradis på landet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards