Alla inlägg den 18 juli 2015

Av Louise - 18 juli 2015 22:07










Godkväll! 💖

Det va ett tagsen jag uppdaterade något men blir tyvärr så när det finns att göra hela tiden, vilket jag älskar! 😊

Ella började krypa för lite drygt 2 veckor sedan o sedan dess är det full rulle, hon är överallt! 😁 Sen reser hon sig upp mot allt hon ser, lådorna i kylen, diskmaskin, bord, våra ben.. Allt! Men så roligt att det går framåt o vi har ju en lyckligare unge hemma om inte annat 😘  


Sen har jag o mannen nästan målat Hela vårt hus på egen hand, bara framsidan kvar så nu har vi hyrt en lift som kommer nästa vecka, så kul o se resultaten ändå när allt är klart! Ett nyare fräschare hus 🏡  tänk va lite färg kan göra.. 😃  På måndag drar jag Ella o mannen till Ullared o det ska bli mysigt med en liten roadtrip o shopping! 👨‍👩‍👧💸 


Nu har ungen somnat efter att ha vart uppe med oss o sett film o sen dratt ut alla filmer från bokhyllan 😆 omöjlig.. O när man säger till henne "vad gör Ella" då skakar hon på huvudet o snabbkryper iväg haha 😂 vilken unge men Gud vad jag älskar henne! ❤️ 


Nu ska även vi dra oss in mot sängen som är så efterlängtad! 

Natti / L 💋




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Louise - 25 år & Mamma till vår älskade dotter Ella. Träningsgalen och jobbar på att få tillbaka drömkroppen, Bor med min blivande man i vårt paradis på landet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards